Milki´s!

Lugn och skön dag.

Publicerad 2012-09-26 23:54:00 i

Började dagen med att lämna barnen på dagis. Som ni kanske märkte från det tidigare inlägget så blev Lionel extremt ledsen, när jag lämnade honom..och likaså jag... fy fasiken vad svårt det ska vara då. De fina pedagogerna ringde dock upp mig en stund senare och talade om för mig att han faktiskt hade varit ledsen en bra stund, men att han till slut lugnade ner sig lite grann med hjälp av nappen (<3).. Strax efter det lugnande beskedet så åkte jag och lunchade med Vickan i Tumba c - ingen idé att sitta hemma och må lite halv dåligt när man istället kan må halvdåligt i fina vänners lag. Hämtade barnen vid 13.30 från fk och de båda mådde prima, Lionel mådde så bra och hade så kul att han nästan inte ville med hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela