Milki´s!

Träning!

Publicerad 2012-09-24 13:35:29 i

Hallå!
Tänkte peppa mig själv via bloggen och skriva att jag äntligen kommit igång med träningen igen! Jag har aldrig varit super seriös med att träna, men nu känns det som att det är dags att bli lite halvseriös iaf ;). Jag känner att jag mår bra av det och det hjälper mig också att få ut sorg och aggressioner som jag bär inom mig. Mitt mål är att träna
3-5dgr i veckan..
Under semestern som vi hade i Turkiet alldeles ensamma (gosigos) så läste Jimmy en bok om LCHF (LowCarbHighFat), så nu har vi bestämt oss för att skära ner på sockerintaget här hemma. Vi kommer absolut inte köra nå hårddiet utan vi har bara börjat tänka på att skära ner på pasta, ris & bröd och äta lite mera grönsaker och bra fett. Det handlar inte om att vi ska bli pinnsmala utan det handlar bara om att vi vill vara sunda. Godis & andra onyttigheter kommer vi förtära under helgerna! *Längtar redan till nästa helg. :)









Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2012-09-24 14:57:56

Go Moryn! Ja visst blir man peppad av att skriva om det på bloggen! :) va kul att ni ska testa Lchf. Men seriöst, ett tips! Försök att håll dig borta från godis och sånt iaf i tre veckor, för då blir du av med sockerberoendet. Och det är skit skönt och inte ens va sugen på godis sen! :) kram

Svar: Alltså vi kommer köra mer på GI metoden. Men man fick sig en tankeställare efter den där boken. Det är ju extrema mängder kolhydrater man trycker i sig varje dag utan att egentligen kanske tänka på det. Inte bra, inte bra.. ;-) Var utan godis 2 veckor vilket är extremt lång tid för min del..;-) Men jag blev lite halväcklad efter att jag tryckte i mig godis i helgen. Så det kanske slutar bra det här iaf ;-) Kram
Miss Milki

Postat av: linda

Publicerad 2012-09-24 15:32:50

mästerfotograven på andra bilden ja!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela