Milki´s!

Hola!

Publicerad 2013-04-03 10:08:12 i Allmänt,

Jag ljög för er! Jag var inte alls redo att börja blogga igen..
Men vi gör så här att jag slänger upp några bilder och lite text emellan åt så blir vi alla nöjda och glada.
Det är så fantastiskt att blogga och att kunna se tillbaka på allting. Som en öppen dagbok.
Här  om dagen satt vi och kollade igenom gamla inlägg där Ala och jag jämförde våra magar! Bara att kunna gå tillbaka och minnas med hjälp av bilder och text är guldvärt!
 
Så men nu tänkte jag först och främst visa några bilder från vår resa till Egypten.
Så får ni se London bilderna imo... en annan dag! :)
 
Detta var verkligen en resa för barnen, de hade det fantastiskt  ! De åt massa god mat, goda bakelser, drack obegränsat med goda drinkar, lekte som små fria själar, gick på disco varje kväll och badade som aldrig förr.
Vi är så tacksamma att vi har möjligheten´att kunna ge detta till våra barn.
 
Tack för en fin resa min lilla familj.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2013-04-03 18:14:07

Ni är så snygga allihopa:) Härligt med semester! Och kul o se dig halvt tillbaka på bloggen! :)

Svar: Haha tack så mkt Madde!! :))
Miss Milki

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela