Milki´s!

Påsk

Publicerad 2013-04-03 21:38:07 i Allmänt,

Påsken har varit ganska händelserik och lite annorlunda..
Skärtorsdagen missade jag helt då jag var tvungen att jobba, jag fullständigt AVSKYR att missa när det är roliga saker som händer för barnen.
Men barnen har den turen att ha en fin pappa, en fin morbror och en fin Kristian som finns där och är med de när inte mamma kan.
 
Lördagen spenderade vi (barnen och jag) hemma hos svärmor medan Jimmy hjälpte sin pappa att flytta. Hemma hos svärmor blev vi bjudna på vinbladsdolmar, De var som vanligt - FARLIGT goda!
  
Senare under kvällen så var vi bjudna på Turkiskt bröllop. Det var så fint! Det bjöds på mycket god mat och även på massa dricka! Jag trodde att det skulle skilja sig en del från Syrianska bröllop, men det var ungefär detsamma. Dock så tycker jag personligen att den turkiska musiken var/är snäppet bättre !  ;) Dont tell my husbans family..
På söndagen så fick jag äntligen fira Påsk med mamma och pappa.
Vi åt mammas extremt goda mat och svullade godis och tårta.
Mamma hade gjort egen rödbetssallad som var hur jäkla god som helst! (detta utan att kolla på nå recept)! Hon e så duktig min lilla mamma <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela