Milki´s!

Jag testar igen..

Publicerad 2013-03-25 09:33:34 i Allmänt,

Nu ska ni inte behöva sakna ihjäl er efter mina super intressant inlägg längre! Jag har haft en rekordlång bloggpaus nu och är nu äntligen redo att skriva igen. 
Våren kommer sakta men säkert krypandes igen vilket gör att man får orken att räcka lite längre! Underbart! 
 
I mars månad har jag varit iväg på två fina resor. Först till Egypten med familjen och sen också till England -London med en vän! Så jag har en del bilder som jag kommer lägga upp så småningom. 
 
Men nu ska vi iväg med familjen och njuta av Jimmys sista vecka som föräldrarledig. 
 
Ses sen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela